( ありがとう ございました。"~)

Sadly , (Sedihnya : ( " )

Tak tahu lah , tetapi kadang2 sedih je , kenapa lah , semua orang di dunia ini ade sahaja perasaan marah , benci ?? kita semua kan manusia biasa kenapa mesti perlu marah2 . kecewa betul saya bila memikirkannya , kadang2 tersedar bila tengok laman sosial sendiri ... ada sahaja orang yang tak puas hati , kita tak jahat kan , kenapa mesti perlu macam tu . tolong lah kalau betul2 ada perasaan macam tu , jangan lah add kan . Sedih lah kenapa mesti macam tu ??

Mula-mula mungkin rasa seronokkan " waaa ramai orang nak jadi kawan kita " , tetapi bila dah ramai yang kenal kita , Allah susah nya dunia ini , ada yang suka mengata , ada tiba-tiba marah , sebab apa ? sebab saya tak layan , ya Allah! , dah nampak ramai sangat orang , bukan senang nak layan satu-satu kan , saya dah bagitahu yang sayaa jarang buka massage , tetapi tak perlulah marah kan , kita sendiri ada hak , tak ada hak lah orang lain nak marah kita kan , kadang-kadang ada yang hantar " awak ni muka memang baik , tetapi saya tahu perangai sebenar awak " Uwaahhh , terkejut nya , kenapa saya ni macam mana sebenarnya , saya tak jahat , saya bukan selalu keluar rumah pun , ish2 geram je tengok , ntah lah sabar je lah dengan apa2 cabaran pun , mungkin tak lama lagi kalau keadaan semakin teruk , saya akan hentikan semua laman sosial saya " demi kebaikan diri ^^ " 


I type my story all in Malay now ^^ " cause my grammar sucks lol ^^ " 
that's all for now , ill update soon "

m u s i c by :

kiss me (G.na)

White Cat's paw